昨晚開始在某討論區廣招求問者,讓我練習運用奧修禪卡之外亦可以幫到人。以下是第一個個案:
我想問下…我入u想修聲樂系…
入聲樂系一定要修hist….
我現在中三….一定要努力….入聲樂系….
我唔係最個d…比最叻的同學選科先…
但係我怕俾人揀哂 hist…..
仲怕入唔到聲樂系
我的回答:
你想問你中四能否成功報讀歷史科?
為你抽左5張牌
過去(牌: 豐富)… 你其實成績都頗滿意的
現在(牌: 抗爭)… 你心裡真的很擔心, 你很想"打低對手"(比同學們優勝), 可是, 這是你的願望, 卻未有辦法可以有所突破…
未來(牌: 創造力)…也許除了透過學科達到你的理想外, 亦有其他的機會和途徑去達成你的理想… 你要入聲樂系目的是什麼呢? 增加藝術修養? 想做歌唱家? 你只要知道最終目標是什麼, 其實中間係可以有好多條路助你達到同樣目的, 不一定係入聲樂系, 或者入聲學系唔一定要入歷史系, 或者你要報考歷史唔一定要在學校選修歷史科… 創造力這張牌是告訴你, 你的未來有很多的可能性, 前路有很多供你選擇的。
再抽兩張特別問你能否修歷史科:
(牌: 接受性, 政治手腕) 唔. 這2張牌比較難解. 沒有很明顯的跡象顯示你可以入讀歷史系. 如果真的要我從yes / no中揀一個答案, 我會認為是no.
不過世事沒有絕對, 始終你還有好幾個月可以繼續努力, 塔羅或禪卡的結果亦唔係固定的, 個人的努力, 意志和選擇係可以改變當初占卜的結果的.
總之, 整個世界很大, 可行的路很多, 唔需要收窄晒前面的選擇和機會. “創造性"呢張牌俾左你很大的希望, 就係你的前途仍然很光明, 雖然你走的路未必係你而家想走的一條路. who knows? 可能你走一條新的路會更適合你呢!